Гурткова робота в КЗДОКТ №13


Гурткова робота в КЗДОКТ №13 "Берізка" є дієвою формою організації дитячої життєдіяльності і становить невід'ємну частину освітнього процесу.

На виконання річного плану роботи закладу в 2021-2022 н.р., , згідно пріоритетного напрямку роботи ЗДО з виховання гармонійної особистості шляхом активізації дитячої творчості, з метою поліпшення навчально-виховного процесу та виявлення творчої обдарованості та креативності у дітей в закладі працюють такі гуртки:

Перелік гуртків в ЗДО №13 «Берізка» в 2021-2022н.р.

№ з/п Група Назва гуртка Напрямок Керівник Примітка
1. І молодша група «Веселі рученята» Нетрадиційні техніки малювання Кольгіна Г.М. Єфанова Т.В.
2. ІІ молодша група «Народні перлинки на нитку» (укр.. фольклор, літ-ра) Художня література, твори В.Сухомлинського Пилипів О.М.
3. Середня група «Чарівний світ LEGO» Конструювання, пізнавальний розвиток Андрієвська А.С.
4. Старша «А» «Кубики Дєнеша» Логіко-математична діяльність Гуржій Л.В.
5. Старша «Б» (інклюзивна) «Шахова країна» «Цікаві шашки» Гра в шахи Гра в шашки Ляшенко І.В. Ткач М.А.
6. Музичний зал «П’єро» Театрально-драматичний Банько О.В.
Раціональний підхід до складання тижневого розподілу занять дає змогу виокремити п'ятий день тижня для гурткової роботи.
Ефективність гурткової роботи значною мірою зумовлюється належним програмно-методичним забезпеченням. Робота гуртків будується за авторськими перспективними планами, складеними їх керівниками на основі власних доробок, запозиченого перспективного педагогічного досвіду, освітніх інновацій.
Організовуючи гурткову роботу в закладі, педагоги уникають надмірних навантажень на дітей. Тривалість гурткових занять відповідає вікові дітей і не перевищує встановлених норм для навчальних занять.
Окрім того, педагоги та практичний психолог ДНЗ своєчасно та кваліфіковано проводять роз'яснювальну роботу з батьками щодо залучення дітей до відвідування гуртків. Саме уважне ставлення батьків до власних потреб у тісній співпраці з вихователями сприяє своєчасному виявленню і задоволенню естетичних, пізнавальних, рухових, мовленнєвих та інших потреб дітей, розвитку відповідних здібностей.
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.