Заклад працює над проблемами:
Обласний науково-методичний проект «Педагогічні стратегіії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи»
Дошкільна освіта:
««Модель 4-К» у розвитку soft skills навичок як основа формування самоєфективності особистості дошкільників – майбутніх першокласників у освітньому просторі Нової української школи» (2020-2023)
Iетап – концептуально-діагностичний (2020-2021)
IIетап – практичний (системний) (2021-2022)
IIIетап – підсумковий (2022-2023)
Завдання КЗДОКТ №13 "Берізка" на 2022-2023н.р.
Продовжувати роботу над обласним науково-методичним проектом: «Модель "4 К" у розвитку soft skills навичок як основа формування самоефективності особистості дошкільників - майбутніх першокласників в освітньому просторі Нової української школи» 2020 р. – 2023 р.»
Головним завданням ЗДО є:
Враховуючи аналіз освітньої і методичної роботи досягнення, перспективи розвитку, педагогічний колектив у 2022-2023 н.р. буде спрямовувати свою діяльність на розв’язання основних пріоритетних завдань:
1. Забезпечувати кваліфіковану педагогічну роботу по зміцненню і збереженню фізичного, психічного та духовного здоров’я дітей шляхом системного планового оздоровлення за допомогою сучасних методик оздоровлення і загартування.
2. Розширювати інноваційні форми співпраці з родинами, прозорості та інформаційної відкритості роботи закладу через роботу веб-сайту, створення відкритих груп у соціальних мережах Facebоok, Viber та ін..
3. Особливу увагу треба приділити організації дистанційної освіти дітей з особливими освітніми потребами (далі - діти з ООП)
4. Продовжувати роботу по створенню фундаменту успішностіі, та реалізації індивідуальних творчих потреб дитини в умовах освітньої реформи «Нова українська школа», підтримці сучасного освітнього простору, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника, як гаранту готовності до «НУШ»
5. Продовжувати роботу над освітньою лінією «Дитина в соціумі», забезпеченням умов для соціально-морального розвитку дошкільників, формуванням позитивного ставлення дошкільників до дотримання моральних норм поведінки і негативного ставлення до їх порушень на основі аналізу конкретних життєвих ситуацій та моральних якостей: доброта, чуйність, взаємодопомога, дружелюбність, милосердя, щедрість, відповідальність, ввічливість, любов до ближнього, турботливість, скромність, вироблення у вихованців звички до дотримання моральних правил і норм поведінки, виховання культури спілкування та спільної діяльності
6. Продовжувати роботу з розвитку основ патріотичної свідомості дошкільників з високими морально – духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками національно - патріотичного виховання.
Коментарi