Консультативний пункт КДНЗКТ №13 "Берізка" для сімей, які виховують дітей дошкільного віку вдома
Консультативний пункт КДНЗКТ №13 "Берізка" працює: третій четвер кожного місяця
Основна мета консультативного центру КДНЗКТ №13 «Берізка» -допомогти батькам грамотно оцінити розвиток дитини з урахуванням вікових особливостей і норм, надати необхідні рекомендації. У консультативному центрі батьки мають змогу отримати відповіді на свої запитання, розвіяти тривоги і сумніви, впевнитися у правильності своїх виховних дій або, зрозумівши їх хибність, скоригувати виховний процес у сім'ї.
До роботи консультативного пункту, ми залучили всіх педагогів і фахівців дитячого садка: практичного психолога, вихователя-методиста, старшу медичну сестру, вихователів, музичного керівника, інструктора з фізкультури.
У межах роботи консультативного пункту фахівці дошкільного закладу використовують різні форми взаємодії з батьками, зокрема:
- індивідуальне консультування дорослих без присутності дитини;
- консультування батьків у поєднанні з індивідуальними заняттями фахівця з дитиною;
- підгрупове консультування родин з однаковими емоційно-нейтральними проблемами;
- відповіді на звернення батьків по телефону або електронною поштою.
Тому основним завданням діяльності працівників консультативного пункту є не стільки надання батькам готових рецептів з розв'язанням будь-яких конкретних проблем, скільки:
- спонукання батьків до спільної діяльності зі своєю дитиною і підтримання у них інтересу до такої взаємодії;
- формування у дорослих практичних навичок взаємодії з дітьми;
- надання батькам сучасної і достовірної педагогічної інформації.
План роботи консультативного пункту
КДНЗКТ №13 "Берізка"
№ з/п | Зміст роботи | Дата проведення | Відповідальний |
1. | Розмістити матеріали в куточку «Поради батькам» щодо висвітлення окремих положень Закону України «Про дошкільну освіту», особливо підкреслити зміст ст. 9 про одержання обовязкової дошкільної освіти | До 01.10.2014 | Вихователь-методист практичний психолог |
2. | Пропагувати необхідність дошкільної освіти як умови наступності освітніх ланок та їх безперервності | Вересень | Педагоги |
3. | Проводити роботу з батьками із залучення дітей до навчання в ДНЗ | Постійно | Педагоги |
4. | Проводити практичні заняття з питань підготовки до школи в ДНЗ | За потребою | Практичний психолог, педагоги |
5. | Проводити індивідуальну роботу з дітьми за бажанням батьків удома у формі патронату щодо засвоєння програмового матеріалу | За потребою | Педагоги |
6. | Допомога батькам у визначенні розвитку і реалізації здібностей дітей, які не відвідують ДНЗ | За потребою | Практичний психолог |
7. | Ознайомлення батьків із режимом і розкладом занять у ДНЗ | Вересень | Вихователь-методист |
8. | День Відкритих дверей із показом навчально-виховної та оздоровчої роботи з дітьми | Вересень | Вихователь-методист |
9. | Виставки науково-методичної літератури для батьків з питань виховання та навчання дітей | Протягом року | Вихователь-методист |
10. | У куточку «Поради батькам» розмістити рекомендації до програмових вимог щодо розвитку особистості дитини | Вересень | Вихователь-методист |
11. | Проводити консультації для батьків за індивідуальними запитами | За потребою | Вихователь-методист, практичний психолог |
12. | Практичному психологу, медичному персоналу розміщувати інформацію на сайті ДНЗ | Постійно | Вихователь-методист, практичний психолог, медична сестра |
Коментарi